tiistai 9. lokakuuta 2007

Maanantaina 5 viikkoa



sitten multa loppuivat töissä tupakat ja en ole niitä sen jälkeen ostanut itselle. Ruotsin reissun kartonkia kaverille ei lasketa. Siis 3.9.
Mulle sanottiinkiin, että on helppoa olla lakossa, kun sitä ei tartte varsinaisesti olla kuin kaupan kassalla. Siis kun ei osta, niin ei ole mitä polttaa. ;-D
Mä en hankkinut mitään nikotiinipurkkaa tms., mutta tavallista purkkaa meni kyllä eka viikko kaksin käsin ja nyt markkinapäivien jälkeen tuli taas niksat, mutta muuten ei oikeastaan ole ollut kovin vaikeaa. Tietty mä aina menin partsille tupakalle, kun puhuin puhelimessa ja alkuun kävin partsin ovella kääntymässä kesken puhelun, et ai niin, ei mulla ole. Lisäksi ruoan jälkeen olisin kaivannut tupakkaa. Mä en juo kahvia eli sitä oiretta ei ollut ja aamullakin lähdin käyntiin ilman.
Mä olen polttanut noin aski/päivä ja yli 20 vuotta... kun kakarana aloittaa, niin ehtii ;-D

En halunnut tästä alkuun kirjoittaa, kun en uskonut itsekkään.
                          
                                  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.