lauantai 13. lokakuuta 2007

Lisää ammuja



käytiinpä Riiviön kanssa mökillä kääntymässä. Tai mentiin me jo eilen, mutta tänään kiireellä takas.
Vaihdoin talvirenkaat jo alle, kun mä nyt satun säilyttämään renkaat mökillä ja siellä on pelit ja vehkeet. Pappa oli nyt hommannut meille koneen, jolla sai pultitkin auki. Mä keväällä kiroilin ristikkoavaimen kanssa, mutta nythän homma kävi kuin formuloissa konsanaan. Olen siis valmis talven tuloon.

Mutta maallahan ei voi käydä ilman, että käy kierroksen kylällä. Nytkään ei mikään huono reissu, löysin parit ammusirottimet mun lehmäliesituulettimen päälle koristeeksi Hartikaiselta.



Hartikaiselle oli muuten tullut uuden mallisia ääriviivatarratusseja ja ne löytyy kassalta. Ovat siinä hihnan päässä, tupakkihyllyssä melkein. Siis sama periaate niissä on kuin "vanhoissakin", mutta kynät olivat saaneet uuden ilmeen. Hintaa oli 9,30e.

Orimattilan Tarjoustalosta löysin metallirasiassa 2 pakkaa pelikortteja, Premium playing cards, jotka ovat atc-korttien kokoisia. Hintaa tälle rasialle oli annettu 2e. Saattaa siis löytyä muualtakin. Ainakin Ansku oli näitä kaivannut ja häntä olen jo infonnut asiasta.

Paikallinen Puusuutarin kapustapaja kävi myös luonani, kun soitin hänelle numeroon 0400 - 946 227. Hänet saa myös kiinni meilillä minnavahajarvi@hotmail.com.
Jo aiemmin olen ostanut häneltä lehmäaiheisen talouspaperirullatelineen ja voiveitsen. Nyt sitten tämä uusi tuote sai paikkansa meidän ulko-ovesta.

                                       


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.