tiistai 18. syyskuuta 2007

Tilaus Hallmarkilta


Nyt on erilaiset leikkurit, eniten taitaa puhuttaa Sizzix ja Cuttlebug. Tosin valmitsjat ovat nyt todern teolla perehtyneet stansseihin ja erilaisia, mitä monikäyttöisempiä tulee koko ajan lisää. Tietysti askarteluhullulle, kuten minä, se on toisinaan kirous, mutta lohduttaudun sillä, etten todellakaan ole ainoa ;-D

Tein Helin kanssa Hallmark scarpbook:lle tilauksen ja stanssit tulivat tänään. Olen täältä monen monta kertaa tilannut ja koskaan ei ole käynyt mitään virhettä. Nyt lähettivät tosin väärän kohokuvio stanssin, mutta saavatpahan naurut, kun mä huonolla englannin kielen taidollani lähettelin meiliä, että mitäs nyt tehdään?
Uusi tilaus on sisällä, joten ehkä laittavat puuttuvan stanssin siihen... Katsotaan kuinka käy.

Mun ostokset joka tapauksessa ovat tässä
kohokuvioita, joista ensimmäinen on siis se väärä, mutta eipä mulla ollut vielä sitä ;-D

ja leikkaavat stanssit




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.