tiistai 28. elokuuta 2007

Treffit ;-D


Luinpahan kommenttia omasta blogistani, että terveisiä Lauttasaaresta ja saman tien painelin Eniron sivuille etsimään oikeaa puhelinnumeroa. Soitin ja tekaisin sitten treffit Rautatieasemalle, kun olin sinne menossa saattamaan Lilyn kotimatkalle. Vaihtarit siis menee aina viimeiseksi yöksi hotelliin, jotta he varmasti ovat ajoissa lentokentällä matkalla kotiin.
Mutta siis niihin treffeihin... Soitin myös Tiinalle ja Maijulle, että saanko tukea ja turvaa ;-D. Maiju ei nyt ehtinyt mukaan, mutta Tiina oli heti valmis ja niin matkasimme bussilla keskustaan ja tapasimme Anskun.
Käytiin turisemassa pieni tovi Sokoksen kahvilassa ja oli meillä hauskaa. Tiinalla ja mulla oli lapset mukana, joten kauan ei voitu olla.
Tästä tapaamisesta Anskun kanssa on ollut ennenkin puhetta ja nyt kun sattui niin sopivasti, niin mä olen kyllä aika nopeaan valmis mihin vaan. Hiukan oli vaan orpo olo, kun en ollut omalla autolla liikkellä, mä kun en yleensä jätä sitäkään kotiin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.