torstai 9. elokuuta 2007

Synttärin viettoa


Tänäänhän meille uskaltautui kakulle Marsu, Tiina ja Heli näistä netin kautta tuntemaan oppimistani kavereista. Mä olin heille kyllä laittanut meiliä, että pääsykriteerit on itsetehty kortti eikä lahjoja. En olisi viettänyt synttäreitäni ellei meillä olisi ollut vaihtaria, joka halusi nähdä suomalaiset syntymäpäivät.
Tässä Marsu ja Heli vetää vatsaa sisään, Tiina jo karkas koko kuvasta.

tytöt pelaa taustalla, mutta siitä lähikuva

Marsu teki sukkaa Kool Aidilla värjätystä langasta. Mä oisin juonut nämäkin ;-D
Huomatkaa lyhyet sukkapuikot ja kotelo.


ja hei, ei ne tytöt osanneet tulla tyhjin käsin.
Marsu toi kortin ja Muorinkukan, kun se sopii näin keski-ikään ehtineelle. Mun pitää pitää se hengissä seuraaviin synttäreihin, että ehkä mä tänään kuvaan sitä joka puolelta, että voin edes hiukan saada armon aikaa. Mä tunnetusti tapan kaikki kukat kuumuuteen.

Tiina toi erilaisia askartelujuttuja ja varsinkin tuo muste ja kukat oli loisto homma. Kaikelle on kyllä ehdottomasti käyttöä, jos vaan raaskin. Ja mukana tietenkin oma tekoinen kortti.

Heliltä sain lisää ihania musteita ja Sizzlitsin pienen bannerin, joka siis käy Sizzixiin. Katsokaapa korttia, se on alkoholimusteilla kuvioitu kovalevy. Minusta aivan loistava idea ja sopii 3d-kuvan taustaksi. Mullahan ei noita musteita ole, mutta tämäkin taas sai ajattelemaan asiaa...


Ennen kaikkea kiitoksia tytöt!! Päivä on ollut loistava ja olen erittäin otettu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.