lauantai 25. elokuuta 2007

Askartelunurkka



Jokunen meillä käynyt blogituttavuus on tiennyt, että mun askartelupöytä, siirrettävä malli, on sijainnut olohuoneessa. Mihin mä sitä olen saanut siirrettyä, kun sen päällä on aina niin paljon tavaraa ja jalkojenkin varaan olen saanut pari isoa pahvilaatikkoa.
Mä katson aina tv:tä, kun askartelen ja meillä on tähän asti ollut vain yksi tv. Nyt olen hommannut Pinnaclen digiboksin tietokoneeseen, joten saatoin siirtää pöytäni Riiviön juhlien alta makuuhuoneeseen. Siis tämä on todella nyt vaan siirretty, kun ensin se oli siisti ja sitten mä kannoin olohuoneesta kaikki sinne eksyneet askartelukamat pois ja lopputulos on järjestelmällinen kaaos.
Ehkä olis kannattanut ottaa kuva siistä siististä versiosta, mutta en sitten ehtinyt/muistanut jne.
Mutta siis järkyttykää, mä alan juhlia.


Edit.
Pakko lisätä, että mä sain aika hyvin kannettua kaikki tavarat ja osalle jopa tehtyä tilaa hyllyynkin, kun juttelin Maijun kanssa puhelimessa. Meillä meni vain 1 tunti 1 min ja 36 sekuntia, mutta hiukan jäi juttu kesken. Olen aina sanonutkin, että teen kaikkea muuta puhelimessa paitsi käyn suihkussa tai imuroin. Saan vielä silloin paljon aikaankin huomaamattani.
Ja hienoa huomata, etä muutkin ovat järjestäneet tilojaan, kuten Calle ja Maiju. Löytyykö vielä muita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.