tiistai 5. kesäkuuta 2007

Shoppailua



Mä kävin tänään pitkästä aikaa Charlotassa ja siellä oli paljon poistokamaa... Mä ostin parit pienet leimasimet, degoupagepaperia, servettejä, mustaa maalia jne.



Sitten eksyin myös Tarvikemyllyyn, kun auton siihen viereen pysäköin, vaikkakin olin menossa ihan muualle. Sieltä ostin kivoja kukkanauhoja, joista oli kanssa ale.



Suomalaisessa on kanta-asiakkaille A5 vesivärilehtiät 0,90e/kpl ja mä hain 3 kpl.



Ja kun vielä Launeelle Tarjoustaloon menin, niin sieltä ostin puisia pieniä lehmiä ja ihastelin senkin askarteluvalikoimaa. Meidän tarjoustalo on niin pieni, ettei siellä mitään ole. Siellä oli erilaisia maaleja ja paljon riisipaperia degoupage-juttuihin.

Kuvia näistä saatte myöhemmin, kun mun kamera on tänään ollut papan mukana ja vaikka velipojalla on kaksikin digikameraa, niin en mä osaa niitä käyttää tämän macin kanssa. Totuttelukysymys siis ja ehkä hiukan laiskuuttakin, mutta jospa velipoika jeesaa jossain välissä.
Aamulla kuitenkin markkinoille, joten nyt saunaan.

Piti sitten itse lisätä niitä kuvia, kun velipoika ei ehtinyt. Kaikki tutut ojelmat oli kateissa, joten kuviakaan en osannut muokata.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.