keskiviikko 27. kesäkuuta 2007

Kuskina Helmiharakassa



Siis mä olin hiukan vastaan, kun Riiviö halus Helmiharakkaan, kun justhan mä myin ylimääräisiä helmiä pois ja vielä niitä jäi muutamaksi vuodeksi jäljellekkin. Maiju mua tästäkin kyllä ystävällisesti muistutti...
No, lupauduin sitten kuskiksi etten osta mitään ja näinhän siinä kävi...

Juuri laittoivat uusia helmiä esille ja mä ihastuin noihin pisaroihin... Jospa niistä kaulakoru tulee tälle kesälle, vaikka mun kesähän alkaa olla ohi, kun töihin palaan maanantaina. En ole aiemmin näihin törmännyt, mutta varmaan moni muu onkin. Näistä tuli todella vesipisara mieleen ja kun sataa niin kivasti nyt muutenkin ;-D
Ja nämä otin erästä tiettyä tarkoitusta varten, mullahan ei vihreitä helmiä ole ennestään

On siellä jokunen sininenkin seassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.