lauantai 5. toukokuuta 2007

Keiju vai?


Tänä aamuna tekaisin vielä parit kortit ennen lähtöä, mutta enhän mä niitä tänne ehtinyt laittaa. Näistä vain toisen laitan tähän, kun on vähän "uudemman" tyylinen. En kuvaa tänne samanlaisia kortteja, vaikka olisin niitä tehnyt kymmeniä ;-D Idea tästäkin kyllä jo toteutettu hääkorteissa, niissä sinisissä.


Mulla on raittiin ilman myrkytys, kun ulkona olin reilut 9 tuntia, vaikka olihan siellä hieno aurinkoinen markkinailma. Paikoillaan tulee kyllä aikas kylmä, että mun toppahousut ei olleet lainkaan liikaa. Niillä mä lähden huomennakin.
Kävi meitä Riiviön kanssa tuttujakin katsomassa ja huomenna saa tulla kanssa. Saa tulla jo ennen kuin muut kaupat aukeaa...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.