maanantai 12. maaliskuuta 2007

Sayn paketti



No, en malttanut olla avaamatta pakettia, kun siellä on aina ollut kaikkea ihanaa.
Ensin mua alkoi naurattaa, että kyllä on tarkkaan seurannut mun blogia ja kaiken huomioinut. Valittelin meinaan aiemmin ettei grillitikkuja meinannut löytyä, mutta nytpäs sain nipun uusia. Kiitos.
Tietenkään kaikki ei tähän jäänyt, mä sain vaikka mitä kivaa, katsokaa itse.

Mä jo mietinkin, että mistä saan materiaalit puutarha aiheiseen atc-korttiin ja tässähän nekin tuli mukana. Luetkos oikein mun ajatuksiakin?
Kirje on kyllä vielä lukematta, mä en oikeasti voi sitä lukea. Täytyy kyllä sanoa, että olet ihana ihminen ja meidän täytyy pitää yhteyttä vielä jälkeen päin, jos ei jo olla pidetty ;-D

Yksi kaakao on jo tuhottu. Otin sen mukaan töihin ja nautiskelin siellä, joskin ihan muovimukista, kun meillä on porsliinit ja lasitavarat kiellettyjä. Aamulla saattaa maistua lehmämukista huomattavasti paremmalta.

Hitto, turhaan piti mua jännityksessä, ei siellä mitään nimeä kerrottu. Saan kuulemma odottaa uutta lähetystä.Mutta hyvä näin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.