torstai 22. maaliskuuta 2007

SAYn paketti



Sain tänään postissa SAY:n toisen maaliskuun paketin. Nyt en paljon odotellut, vaan innolla avasin ja lukaisin kortinkin... mutta ei vieläkään paljasta itseään. Vain naisella on oikeus muuttaa mieltään, joten nyt olisin jo voinutkin haluta tietää kuka olet...tai varmistuksen arvaukseeni. Olenkohan mä koskaan täysin tyytyväinen? Älä ota tätä mitenkään henk.koht. Paketin sisältö oli taas aivan mun näköinen... lehmäkortteja, erilaisia papereita, nauhoja, helmiä, kiiltokuvia, tarroja jne.
Mun täytyy nyt kysyä, että olethan lukenut SAY1n ehdot, että paketin suuruus piti olla 5€/kk? Musta tuntuu, että sä lähetät 50€/kk. Ei sikäli, että mulla olis mitään sitä vastaan.
Katsokaa ja ihailkaa ;-D

Edit.
Kun mua taidettiin ymmärtää väärin tai ainakin herätti mielipiteitä, niin...
Siis tuolla olenkohan koskaan tyytyväinen tarkoitin, että ekan maaliskuun paketin kohdalla en halunnut tietää kuka say on ja nyt tämän toisen kohdalla olisinkin halunnut tietää, mutta ei sitä mulle vieläkään paljastettu. Nyyh! Kuvittelin kuitenkin tyytyväisyyteni tulevan ilmi, kun mainitsin, että paketti on taas aivan mun näköinen ja tuo summahan oli aivan vitsi. Huomaatte varmaan itse, että arvo on yli 5e ja tämä on todellakin maaliskuun paketti numero 2. Ette usko kuinka tunnen jääneeni velkaa say:lle.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.