perjantai 16. maaliskuuta 2007

Arvaatko??



Tänä aamuna oli mun määrä viedä pari kaveriani satamaan, kun he lähtivät Tallinnaan viikonlopuksi.
Sain valita näiden kahden auton väliltä...että kummalla ajaisin.
Volvo S40                                             Fiat Punto
 
Mitä luulette, kumman valitsin ja miksi?
Oikein vastanneiden kesken arvotaan jotain pientä, vastaamisaikaa on klo 21.00 asti.
Enää ei voi arvata.
Siis moni arvas auton oikein, mutta syytä ei kukaan. Mä valitsin Punton, en tosin tuota sinistä vaan sellaisen metallihohto oranssin, pronssin sävyisen. Jo aamulla Ankka ihmetteli, että mitä vikaa Virvan autossa on ja ei siinä sen kummempaa kuin ettei se ole mun. Mun periaate on, että jokainen ajaa omallaan.
Tosin mua huvitti teidän usko mun ajotaitoon, että kolarointi tuli ensin mieleen. Mä olen kyllä ajanut isoja, pieniä ja hyvinkin erilaisia autoja tämän reilun 15 vuoden ajokorttivuoden aikana, kilometrejäkin kymmeniä tuhansia. Ja jo ennen ajokorttia mä ajoin pari vuotta ja nekin vain takaperin. Velipoika oli sitä mieltä, ettei akat osaa peruuttaa ja se päätti, että mä opin. Niin ajelin mummolaan reilun kilometrin mittaista tietä vain takaperin rattivaihteisella Mossella ja mummolassakin taas käännettiin autonperä menosuuntaan jo valmiiksi. Kyllä sillä kylällä mahdettiin asialle nauraa.
Arpa onni suosi tällä kertaa Marjus
kaa.   


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.