lauantai 20. tammikuuta 2007

Työkalu...



Tänään kokeilin leikata bambupaperia kuvioleikkureilla ja on se sen verran sitkeää, että mun leikkurit jäi jumiin. Joku varmaan kehottais tässä kohtaa hommaamaan Sizzix:n, mutta mä olen kovasti pidättäytynyt siitä ja edelleen sama linja pysyy. Totuus taitaa kuitenkin olla, että pukki ei vieläkään tuonut sitä mulle ;-D

Leikkelin sitten varastoon erilaisia lace-kuvioita, tosin ei mulla niitä sabluunoita nyt niin kovin montaa ole... 4 kpl vaan. Kaksi suosikki kuviotani olettekin nähneet, sen pyöreän ja tämän...

Vaikka kaikkien kuvioleikkureiden ja muiden kohdalla en ole niin kovin mairittelevaan sävyyn kehunut Fiskarsia, niin sakset ja nyt kovassa käytössä ollut askarteluveitsi, ovat kyllä ehdottomasti hyviä tuotteita.

Aiemmin väänsin jos jonkinlaista teippiä varren ympäri ettei mun allergiat pääse kukkimaan (nikkeli ja kromi), terä ei joustanut vaan meni poikki ja terä oli osittain jopa väärän mallinen. Tässä ei siis niitä vikoja ole ja hintakaan ei musta ollut mikään paha. Mä ostin omani joskus syksyllä Formamessujen jälkeen, jossa Leila sen mulle uutuutena esitteli.
Onko joku muu samaa- tai erimieltä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.