torstai 4. tammikuuta 2007

Ostoksilla huvin vuoksi


Kävin tänään ensin Sinellissä ensin leikkamassa kopiopaperia kokoon 21 x 17 cm, että saan vieraskirjoihini sopivat paperit sisään. Sinellissä se kävi nopeasti sellaisella isolla leikkurilla, jolla sain koko riisin kerralla poikki. Mulle kyllä leikattiin 5 riisiä, että jokunen kirja saadaan kasaan. Tätä palvelua kyselin ensin ihan puhelimitse, kun ei muuta paikkaa tullut mieleen ja nyt olen oikein tyytyväinen hintaan, palveluun ja lopputulokseen.

Sitten menin Riitalle, Lahjaliike Ruusutupaan, kun piti aikaa tappaa ja siellä sitä saan aina onnistuu kiitettävästi. Riitalla on siis mahdollisuus tehdä ja kokeilla vaikka mitä kivaa. Siellä voi brodeerata, tehdä koruja, enkeleitä, kortteja, neuloa tai virkata, mitä vaan ikinä keksii ja tarvikkeet on siinä käden ulottuvilla ja neuvojakin saa samalla. Lisäksi Riitalle on tulossa kahdet kangaspuut, että niitäkin voi sitten paikan päällä käyttää. Se on oikea terapiakeskus, mä menen huomenna takas.
Mun ostokset sieltä on tässä

Nuo vaalean punaiset Loopa:t on kyllä Riiviölle, jos hän niillä väkertäis meille kaulaliinoja. Mä vakaasti uskon, että talvi on vasta tulossa.
Helmiä ostin tilattuja rannekoruja varten ja mansetteihin. Nyt menen sitten ne rannekorut tekemään, jotta tilaaja voi ne hyväksyä ennen lähetystä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.