lauantai 23. syyskuuta 2006

Farkut


Olin tänään Lahdessa ja itseasiassa Hollolassa oli Naisten Pukutehtaalla markkinat. Siinä samassa kyllä kaikki muutkin viereiset liikkeet tuntuivat olevan markkinameinigillä liikkeellä, mutta mä suuntasin ensin NP:lle. Ostin sieltä tytölle jakun, joka oli todella kivan näköinen päällä, joskin ensin aristelin kirkasta vihreää väriä. No, katsotaan paljonko sillä on sitten käyttöä. Itselleni ostin ruskeat farkut, trechiä. NP:n positiivisuus on, että minä lyhyenä (159cm) ja pyöreänä löydän housut, joita ei tarvitse lyhentää ja näin ollen menettää mallia. Housujen ovh oli 65e ja mä sain ne 15e:lla. Olen varsin tyytyväinen ostoksiini. Viime kesänä ostin samanlaiset housut, siniset, jotka olivat silloin 5e. Yllättäin sellaisia ei enää ollut tarjolla, kun vasta puolen päivän aikaan ehdin sinne.
Lisäksi siinä vieressä oli Happy day -tapahtuma Charlotassa. Siellä oli tänään kaikki normaalihintaiset tuotteet -20%, joka tuntui kyllä vetävän kansaa kiitettävästi. Itse kävin hakemassa pikaisesti vain korttipohjia ja kuoria, kaksipuolista teippiä ja isoja sydän helmiä. En jäänyt juttelemaan kenenkään kanssa tai katsomaan työnäytöksiä, oli hiukkasen kiirus. Mutta nyt menen laittamaan myyntikamat kasaan huomisia Itäkeskuksen maalaismarkkinoita varten. Markkinakatos onkin jo autossa pöytineen päivineen, mutta myyntiartikkelit ovat vielä kotona. Josko tässä illalla saisi vielä jotain valmista aikaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.